Πέμπτη 24 Μαρτίου 2011

ΤΣΙΑΤΤΙΣΤΑ -Τα Δίστιχα ή Δύστυχα μου, Νο 6

Τα Δίστιχα ή Δύστυχα μου, Νο 6

Απόψε θα το ήθελα για τον Χακκίν να πιώ,
τις λιγοστές ελπίδες μου δεν έχω που να πω.
Στου Μόρφου μας εχάθηκε ακόμα μια ριζούα,
στου Μόρφου δεν γυρίζει πια, με ΄ μεις με κοπελλούα.



Αρκίνεψεν ο Χάροντας χωρίς να μας ρωτήσει,
να περιμένει νακκουρί ποιος θα διαφωνήσει.



Στην χώραν όπου βρίσκεστε σας έπιασεν η κρίση,
μα εις τα συναισθήματα θα νιώθετε σαν Κροίσοι



Πολλές φορές εσκέφτηκα να σου τηλεφωνήσω,
στο Costa να βρισκόμασταν, δεν θα διαφωνήσω.



Ευχαριστώ που με καλείς, για την γιορτή μου θα ΄ναι.
Να ΄σαι καλά τζιαι τα κακά στ΄ ανάθεμα να πάνε.



Πολλές φορές εσκέφtηκα να σου τηλεφωνήσω,
στο Costa να βρισκόμασταν, το λόγο να τηρήσω.



Εξύπνησα με όρεξη, να φάω τζιαι να πιώ,
αν συμφωνείτε φίλοι μου μόνο εσάς ρωτώ.



Μαθήματα προαγωγής, θα ήθελα να ξέρω,
ποιος θα σου κάμει αύριο; Κεττάπες να σου φέρω;



Στη χώρα όπου βρίσκεσαι, σας έπιασε η κρίση,
ήξερα οικονομική, ουχί συναισθημάτων
τζιαι πάντα πρώτος να μιλώ με λόγια τζιαι με ρήση,
ευχές πολλές να στέλλω ΄γώ εν μέσω ποιημάτων.



Κρίσεις υπάρχουν πολλές, του έρωτα την ξέρω
τζι΄ ό,τι ζητήσεις κούκλα μου, εγώ θα σου το φέρω.



Πολλοί μες τα μηνύματα τον έρωτα εβρήκαν
τζι΄ αν θες να βρεις την γιατρειά να πας μέχρι το Ι.Κ.Α.





Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου