Δευτέρα 14 Σεπτεμβρίου 2009

ΤΣΙΑΤΤΙΣΤΑ -Τα Δίστιχα ή ...Δύστυχα μου Νο 2 *

Τα καλοκαιρινά μου....δύστυχα του 2009*
* μηνύματα που έστειλα κατά περιόδους με το κινητό τηλέφωνο


1. Του Κουρίου
 

Τα κύματα κι ο άνεμος παλεύουν μεταξύ τους,
 δεν είσαι συ ο δυνατός, να πάρεις τη ζωή τους.
******
Εγώ τζιαι η αγάπη μου ας ήμασταν μαζί,

μες του γιαλού τα μονοπάτια, ανθρώπου μάτι μη μας δει.
******




Η αγάπη μου τζιοιμάται, τζι’ εγώ είμαι στις ακτές.

Μακάρι όλο το αύριο να ήταν σαν εχτές.
****** 


Αχ, Ψυχή μου, στο Παρίσι να τρως ψωμί με ρύζι,

κορμί μου εις το Κούριο που η θάλασσα δροσίζει.
******



Εις τας Αθήνας βρίσκεσαι με τις....ψυχολογίες,

μα του Κουρίου χάνεις συ ούλλες τις....ευλογίες.
******
Στο Κούριο επέστρεψα τζιαι δε μ’ ενδιαφέρει.

Λάδκια, ποφάγια, κότσιρα η θάλασσα ας φέρει
******
Εν τω Κουρίω βρίσκομαι μαζί με τον Πανίκο,
έλα τζιαι σου τζι’ η Θέμις σου, όσο γίνεται...απίκο.
******
Εις του σπιτιού σου τις αυλές ήβρες τις ησυχίες
 τζιαι στου Κουρίου τις ακτές χάνεις...τις λειτουργίες.
******
Εις του Κουρίου τις ακτές μονάχος περπατάω,
τζι’ όλα τα ψάρια που θα βρω για σένα θα ρωτάω.


2. Των φίλων




Απ’ τις οκτώ ευρίσκομαι στη θάλασσα του Κ.Ο.Τ.,

εγώ δεν είμαι τίποτα, εσύ ‘σαι η μασκότ.
******
Στον Κ.Ο.Τ. σου λέω ευρίσκομαι εδώ και μία ώρα,

ήθελα να ‘ξερα θα ‘ρθεις,ευθύς, αμέσως, τώρα; 
****** 
Στον Κ.Ο.Τ. εγώ περιπατώ πέντε έξι πάνω κάτω

τζι’ όπως το βλέπεις φίλε μου, δεν πήγα εις τον πάτο,  


τζι’ αν πάεις COSTA σήμερα, πες μου το να το ξέρω,

σ΄όλο τον κόσμο θα το πω τζιαι θα το αναφέρω.
******
Λυπάμαι που σας πρόδωσα και δεν ήρθα στο COSTA,
οφείλω μια εξήγηση, κερνάω και...κομπόστα.

******




Μηνιαία απουσία

απ’ του COSTA την ουσία,

επίκειται διαγραφεί,

και μιλάς για delivery;
****** 
Επήα τζι’ ήρτα δκυό φορές στο Μώλο μανιχός μου,

τζιαι τζείντο φαγητό,φίλοι,το ‘βγαλα απ’ το μυαλό μου.
******




Εις την Αυδήμου βρίσκομαι, μονάχος και ρεμβάζω.

Αν θέλεις να ‘ρθεις και εσύ, καπέλο σου εβγάζω.
******
Μικρός στο δέμας, γενναίος στην ψυχή

Έσυρες την τζιαι πήεν σαν... άτεγκτο πουλί.
******

Όπου κι αν ευρίσκομαι, συνθέτω σου στιχάκια
τζι’ εγιώ πολύ τα αγαπώ, εν όπως τα παιδάκια.













2 σχόλια:

  1. Είσαι ένας εξαίρετος στιχουργός με χιούμορ αλλά και βάθος.Συνέχισε την προσπάθεια.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Γιάννη μου σε ευχαριστώ.Ευκαιριακά γραφω,Θα προσπαθήσω

    ΑπάντησηΔιαγραφή