Τετάρτη 10 Φεβρουαρίου 2010

ΤΣΙΑΤΤΙΣΤΑ - ΔΙΣΤΙΧΑ Ή ΔΥΣΤΥΧΑ ΜΟΥ Νο 3


Στης Ανεξαρτησίας περπατώ τα έμορφα δρομάκια
Μα μάθε το πως εν κλειστά ούλλα τα μαχαζάκια

////////////////////
Βλέπω εβελτιώθηκες με τα γραφόμενά σου

Μπράβο που πάεις με τη γυνή, τζιαι ειν΄ η γκόμενά σου

 ///////////////////

Χρόνια πολλά σου εύχομαι, να ζήσεις, να γεράσεις

Τζιαι που το γέλιο, τη χαρά, ποττέ σου να μην πνάσεις

 ////////////////////

Ανδρέα μου να χαίρεσαι απόψε τη γιορτή σου

Κι ανάμεσα στους φίλους σου είμαι τζιαι ΄γιώ μαζί σου

 ///////////////////

Περπατώ μετά μουσικής και είμαι εις τα κέφια

Μαζί μου εσύ μην τα βάζεις και βάρα μου τα ντέφια

 //////////////////////

Θέλω ψηλά να πετάξω, τη μοναξιά μου στην φωτιά να κάψω

Την αγάπη μου για σένα να φωνάξω, ποτές μου ας μην πάψω

////////////////////
Ήθελα φίλε μου πολύ να ΄ξερα ποιος σου γράφει,
Έτσι καλές ευχές για σε να καταγράφει,

Να ΄στε καλά να χαίρεστε εσείς τζιαι τα παιδκιά σας,

Του κόσμου όλες οι χαρές τζι΄η τύχη να ΄ν΄ μιτά σας

 ////////////////////

Με λόγια και τηλέφωνα δεν μπορώ, κουμπάροι, να μιλήσω

Καλύτερα με sms τον πόνο της καρδιάς μπας τζιαι τον πάρω πίσω
Τα πρόσωπα που χάνονται ποτέ δε λησμονιούνται
Τζι΄ ‘οσες αναστάσεις τζι΄αν γενούν, δε θα παραπονιούνται

Αφού ήρταν έτσι τα πράγματα, τέτοια που δεν ξεχνιούνται

Ας έχουμε εμείς ζωή, χαρά, καλή ζωή, να μη στεναχωριούνται.




















3 σχόλια:

  1. Πάρα πολύ ωραία τα δίστιχά σου Χάρη.Καλή συνέχεια.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Ευχαριστώ Γιάννη για την ενθάρρυνσή σου. Εσένα μπορώ να σε φτάσω;

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. Γνωρίζεις καλά πόσο πιστεύω στις δυνάμεις σου.

    ΑπάντησηΔιαγραφή