Παρασκευή 8 Ιουλίου 2011

ΔΙΣΤΙΧΑ, ΤΣΙΑΤΤΙΣΤΑ ... ΕΥΧΑΡΙΣΤΗΡΙΑ (ΜΕΡΟΣ Β΄)

Το ευ-Χαρης-τώ θα γράφεται

με τρεις μονάχα λέξεις

(ΜΕΡΟΣ Β΄)

ΤΩΝ ΚΑΘΗΓΗΤΩΝ
Τζι’  αν πάω στους καθηγητές, που εν εκατό περίπου
θα πήγαινα για χάρη τους  στη γέφυρα του Ευρίπου

Τσιαττίσματα για όλους σας εν εύκολο να κάμω
μα εν να πολλά κουραστικό τζιαι ποιον εν να προκάμω;

Εν να τσιαττίσω μοναχά για δκυο καθηγητές μας
που ήξερα από  παλιά τζι’ εν  μες στο σύλλογό μας.

Τζειν΄τα μοδάτα, τα καλά,τα όμορφα, τζι΄ ωραία,
τζι’ οι τοίχοι το φωνάζουσιν πως τα φορούσ’ η Ρέα.

Ολημερίς ερχότανε μ’ ωραία ρουχαλάκια
μπουτίκ ν’ ανοίξει τώρα πια με trendy φουστανάκια

Ο άλλος ο Κυπριανός, καλό παιδί τζιαι πρώτο
σαν τον γνωρίσεις για καλά εκέρδισες το λόττο.

Μπορεί τζιαι να διαφωνείς με τις ιδέες πο΄σhιει,
να είσαι πάντα έτοιμος, μήπως σε πιάσει η απόχη.

ΤΗΣ ΓΡΑΜΜΑΤΕΙΑΣ
Κάθε φορά που έμπαινα στις τέσσερις τις κούκλες
μαλλάκια, θεέ μου, να ΄βκαλα, θα τα ΄κανα με μπούκλες.

Μία φορά δεν γκρίνιαξαν τα τέσσερα κορίτσια,
στο πέτο μου θα τα ΄βαζα, αν ήτανε λιλίτσια.

Καλές τζιαι χαμογελαστές οι τέσσερις κουκλάρες,
σ’ όσους με μεταθέσανε, θα βάζουνε κατάρες.

ΤΗΣ ΦΙΛΙΑΣ ΤΖΙΑΙ ΤΗΣ ΑΓΑΠΗΣ
Χαρές εν πόσhιει η ζωή,χαρές τζιαι τ΄όνομά μου.
Μα παν΄απ΄όλα πιο πολύ, οι φίλοι που ΄ν΄κοντά μου.

Πολλά πολλά ευ-Χαρης-τώ σ’ όλους εσάς χρωστάω
τζιαι να ΄σαστε όλοι καλά, θενά παρακαλάω.

Τζιαι να περνάτε πιο καλά, δε θα παραπονιέμαι,
γιατί που την αγάπη σας, εγώ  θεν να κρατιέμαι.

 Αγία Φύλα, 30/6/2011 

2 σχόλια: