Πέμπτη 1 Δεκεμβρίου 2011

ΤΣΙΑΤΤΙΣΤΑ - ΔΙΣΤΙΧΑ Ή ΔΥΣΤΥΧΑ ΜΟΥ Νο 9 - ΥΨΩΝΑΣ 2011


Του Ύψωνα


Στον Ύψωναν ευρίσκομαι μονάχος τριγυρίζω
τζι’ όλους εσάς σαν σκέφτομαι, τον νου μου βασανίζω.

 Το πόσον μου ελείψατε, μόνον εγώ το ξέρω
τζιαι μου ’ρκεται μα τον Θεόν όλους εδώ να δέρω.

 Εκάμαν με τζιαι εν καμμώ μα ούτε τζιαι τζιοιμούμαι,
γιατί ήρτα θα κάτω δα, συχνά διερωτούμαι.

Η Κίκα εν πολλά καλή, μα τζιαι η Γεωργία.
Αυτά εν τα κορίτσια μας που μες στην γραμματεία.

  Τώρα αν θα χορεύκουσιν τζιαι αν θα τραουδούσιν,
ακόμα δεν το έμαθα, ακόμα να μου πούσιν.

Στον Βόλον να καλοπερνάς τζιαι όλα ’ν’ εντάξει.
Εδώ επήγαμεν καλά, πομπή και παρατάξει.

Μαζί μου είχα βοηθούς μα τζιαι συμπαραστάτες,
που τρέχασιν ποτζιεί, ποδά τζιαι κρούζασιν οι στράτες.

 Τζιαι αν επήες μακριά τζιαι δεν ήσουν παρούσα,
τα πράγματα τα ρύθμισες τζιαι όμορφα τζιυλούσαν.

 Εδκιέβασα στο facebook τα θλιβερά μαντάτα
πως ο παπάς σου έπιασεν τζιαι πήεν άλλην στράτα.

Αυτά τα έχει η ζωή και θλίψεις τζιαι θανάτους,
μα θα χαρεί, αν ζεις εσύ, όπως τους αθανάτους.

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου