Τρίτη 17 Ιανουαρίου 2012

ΤΣΙΑΤΤΙΣΤΑ –ΔΙΣΤΙΧΑ Ή ΔΥΣΤΥΧΑ ΝΟ 11



Καλή χρονιά σας εύχομαι, χαρά μα τζιαι υγεία
τζιαι κάμετε υπομονή, εν να ’ρτει τζι’ άλλη αργία.
Με σεβασμό, χαμόγελο τζιαι με δουλειά καμπόση,
θα ’χετε ευ-Χαρης-τηση τζι’ αγάπη άλλη τόση. 


Για όλα υπάρχει μια αρχή, φτάνει να δοκιμάσεις,
αν το ασκήσεις τακτικά, θα δεις πως θα με φτάσεις.
Όμως καλός είσαι αλλού της τέχνης κυβερνήτης,
της ψαλμουδιάς ιερουργός και της ζωής αλήτης.


 Ευχές πολλές μου έστειλες πόθος του κάθ’ ανθρώπου,
γι’ αυτό ανταποδίδω τες μετά ομοίου τρόπου.
Υπάρχουν φίλε μου πολλοί, όπου με ξεπερνούνε
                               μα σαν περάσει ο τζιαιρός τζιαι μένα θα με δούνε.
Εργατικός, δυναμικός να μείνεις όπως ήσουν
να σιέρουνται οι φίλοι σου τζι’ οι υφιστάμενοί σου. 


Τι το ’θελα τζιαι σου ’στειλα ευχές στα τσιαττιστά
καλλίτερα να κάθομουν εγώ μες στα βραστά. 
                
     
          Κερύνεια μου Κερύνεια μου με τα πολλά σου πλούτη,                                                       
όταν θ' απελευθερωθείς, εν να σου παίξω ούτι   
                                       τζιαι να τιτσιρωθώ εγώ, να μπω να κολυμπήσω                          
  στο λιμανάκι το γνωστό τζιαι να σε προσκυνήσω.
Μιχάλη, με τα ρούχα τους εν ούλλοι τους που ππέφτουν.
 Μ' άμα τσιτσιρωθείς, θωρείς, ούλλοι(;) βουρούν τζιαι φεύκουν.

 Καλώς το καλωσόρισε το όμορφο κοπέλι ,
 που πλούτισε το facebook, τζι' αυξήθηκαν τα μέλη..


Για λόγους μετρικής σωστής εν που 'βαλα την λέξην
 αλλά τζιαι μια επιτροπή μπορεί να τον εκλέξει,
                                   ηγέτη μας στο facebooκ να τον τοποθετήσει,
εκτός τζι' αν εξαφανιστεί, τον λόγον αθετήσει. 


Δύο χιλιάδες δώδεκα ευκές σου στέλλ’ Ανδρέα
της Κύπρου, φίλε, λείφκεις της τζιαι της καλής παρέας. 


‘Εκαμες με τζιαι δεν τρώω, με πίνω, με χορεύκω,
στα τσιαττιστά με έμπλεξες• πες μου τωρά πώς φεύκω.  


Εξέχασα πως γιόρταζες τζιαι πήα στες εκπτώσεις,
το τζιέρασμα που έχασα, εσού εθ θα γλυτώσεις. 


Με θετικήν ανάμνησην τον θείον θα θυμούμαι,
συνέντευξην σαν έδωσεν «πως δεν τα παραιτούμε».
Στο τέλος ήταν άτυχος, ήρεμα θα «κοιμόταν».
Μην κλαις, να χαίρεσαι, πιστεύω θα ευχόταν.



Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου