Παρασκευή 6 Ιουλίου 2012

ΤΣΙΑΤΤΙΣΤΑ –ΔΙΣΤΙΧΑ Ή ΔΥΣΤΥΧΑ ΝΟ 13


Παππούλης εν που έγινες για δεύτερη φορά
να χαίρεστε τον εγγονόν σαν θα...κυκλοφορά. 

Πολλά συγχαρητήρια για την προαγωγή σου.
Χαίρεται ούλλος ο ντουνιάς τζι’ οι φίλοι οι δικοί σου. 

Συνέντευξη προαγωγής την Πέμπτην εγώ πάω
Συστατική επιστολή; Χρειάζομαι; Ρωτάω.
Το νούμερο κοστέσσερα μαζί με δύο άλλους.
Να πάω στην συνέντευξη ή μήπως για παγκάλους; 

Είσαι καλή τσιαττίστρια μπορείς τζιαι να με φτάσεις.
Φτάνει να είσαι συνεπής, εν να με ξεπεράσεις. 

Να δώσεις χαιρετίσματα σ’ αυτούς που εν κοντά σου
τζι’ αν θέλεις δώσε δκυο φιλιά σ’ αυτήν στ’ αριστερά σου. 

Να ευχηθούμεν χωρκανή, εσού να τα χιλιάσεις
 ή στη μικρή  πατρίδα μας  σύντομα να κοπιάσεις; 

Στον δρόμον με συνάντησες τζιαι έδωκες μπροστά μου
τζιαι δεν σου ’πα «χρόνια πολλά», αν έχω τον θεόν μου.
Χαρούμενα γενέθλια τζιαι ο θεός μαζί σου
τζι’ όσους οχτρούς βρίσκεις μπροστά, δώσ’  τους με το ραβδί σου. 

Ρώτησε την κοπέλα σου πόσες φορές επήρα,
εν να σου πει μα τον θεόν «Μα πίνει μόνον μπύρα»; 

Η συμβολή της Σκεύης σου ήταν πολύ μεγάλη
τζιαι τις κομμώσεις που ’κανε ζηλεύκουν τες τζι’ οι Γάλλοι. 

Το ξέρω σε κουράσαμεν τζιαι σ’ έχουμεν πεθάνει,
μαν να της πω την Κυριακήν με ρόδα να σε ράνει. 

Άριστε, μας ξεσήκωσες, μας έφερες στην πόλην
τζι’ ανάλαβες προσωπικά τζιαι την ευθύνην όλην.
Εβούρησες ποτζιεί ποδά τζιαι έτρεξες καμπόσο
τζι’ αν ήταν άλμα επί κοντώ, νομίζω θα ’ταν...τόσο. 

Τζιαι ψυχολόγος έγινες τζι’ ηθοποιός σπουδαία
τζι’ αν με ξεπέρασες εσύ, νιώθω εγώ ωραία.
Είναι χαρά του δάσκαλου, όταν τον ξεπερνούνε
τζι’ οι μαθητές του στην ζωήν, καλλίτερα περνούνε. 

Εις την αναμονή  είμαστε εδώ τζιαι  τόσην ώρα
τζι’ ακόμα των δεκάμισι δεν μπήκε ούτε τώρα.

2 σχόλια:

  1. Αν οι ευχές σου για τον παππού αναφέρονται σε μένα και τον δεύτερο εγγονό μου σ ευχαριστώ θερμά.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Εννοείται φίλε μου.Αυτό σου έστειλα με μήνυμα στα γεννητούρια

    ΑπάντησηΔιαγραφή