Παρασκευή 24 Οκτωβρίου 2014

ΕΥΧΕΣ-ΤΣΙΑΤΤΙΣΤΑ για ονομαστικές γιορτές (Β΄μέρος)

Συγκέντρωσα εδώ ευχές  (Β΄μέρος) 
που έστειλα σε φίλους μέσω του Facebook ή με sms

ΧΡΟΝΙΑ ΠΟΛΛΑ, Νικόλα μου,  σου εύχομαι να ζήσεις
τζι’ ότι ποθείς εις την ζωήν, να το υλοποιήσεις.
Να ξέρεις ό,τι σιαίρουμαι, που σ’ είχα μαθητή μου
τζιαι το αντιλαμβάνεσαι πως είναι τζιαι τιμή μου.
Είμαι απ’ αυτούς που σιαίρουνται, σαν βγάζουν μαθητάδες,
που ξεπερνούν τους δάσκαλους τζιαι δεν είναι λαπάδες.

ΧΡΟΝΙΑ ΠΟΛΛΑ, Λευτέρη μου,  σου εύχομαι να ζήσεις
κι ό,τι ποθείς εις τη ζωή, να το υλοποιήσεις.
Από τις αναρτήσεις σου βγαίνουν τα όνειρά σου,
να εκλεγείς και βουλευτής, ήρθε και η σειρά σου.
Σου εύχομαι πραγματικά εις τα πολιτικά να δράσεις,
τη μίζερη μας τη ζωή να μας την ανεβάσεις.

Όλοι σας να ευτυχείτε, στη ζωή να ‘στε καλά,
χαιρετίσματα στον Κώστα, Χρόνια να ‘χετε Πολλά.

Στη ζωή να ευτυχήσεις, στη ζωή να ‘σαι καλά,
με χαρά και με υγεία, χρόνια να ‘χεις συ πολλά.

Του χρόνου να ΄σαι τυχερός, στου Μόρφου να γιορτάσεις,
να μαζευτούμε σπίτι σου τζι' ούλλους να μας τζιεράσεις.

Να τα σιαίρεσαι, να ζήσουν
 τζιαι τα δκυο να ευτυχήσουν, στην ζωήν να 'ναι καλά.
Τζι' οι καρκιές ν' ανάβουν όλες,
σαν εσένα τις προάλλες, σαν περνούν στον μαχαλά.

Να σιαίρεστε την εγγονή, Μορφίτισσα να γίνει
τζιαι σαν μεγαλώνει το μωρό χαρές σε σας  να δίνει.

Χρόνια πολλά, Ανδρούλα μου, να ζήσεις, να γεράσεις
τζιαι στον Νικήτα π' αγαπάς, να πάεις, για να πνάσεις.

Συλλήβδην να τους χαίρεσαι, να ‘ναι καλά να ζήσουν,
μαζί σου να ‘ναι στη ζωή, μα και να ευτυχήσουν.

Να σιαίρεσαι τον γιόκα σου, είναι πολλά λεβέντης,
να ευτυχήσει στην ζωή, να της γενεί αφέντης.
       
Χαράκη με εγράψανε τζιαι Χάρη με φωνάζουν,
Χαράλαμπον είχα παππού
τζι όσοι με ξέρουνε γι’ αυτό, ευτζιές μόνο μου βάζουν.

Ευ-ΧΑΡΗΣ-τώ να ‘σαι καλά έλα να σε κεράσω,
στο costa εν που βρίσκομαι, εν να μεσομερκάσω.

Άρεσε μου πάρα πολλά, Κίκα, το τσιαττιστό σου,
αφού ‘σιες δάσκαλο καλόν, πιστεύκω εν δικό σου.
‘Ομως εν που το Σάββατο που τρώω τζιαι που πίνω,
στρακόττο ‘γιώ, αν θα γενώ, δεκάρα πια δεν δίνω.
Στο costa εν να βρίσκουμαι, καφέ για να τζιεράσω,
σ’ όσους θα με καταδεχτούν, τα κέφια θ’ ανεβάσω.

Στο Costa δεν ήρτες εσού, σήμερα να κεράσεις.
 Παρόλ' αυτά θα ευχηθώ, να ζήσεις, να γεράσεις.

Ευ-ΧΑΡΗΣ-τώ σε, φίλε μου, στο costa ετζιερνούσα
τζι’ όλο τον κόσμο, που ‘βλεπα, για σένανε ρωτούσα.

Πιάσε το αυτοκίνητο τζιαι έλα εις το costa.
Άφησ ' τα αερωθούμενα τζιαι έλα με την πόστα.

Ευ-ΧΑΡΗΣ-τώ να ‘στε καλά, χορέψτε τζιαι για μένα.
Ευ-ΧΑΡΗΣ-τώ τους φίλους μου που ‘χα στα περασμένα,
που όσα μαζί περάσαμε, δεν τα ‘χουν ξεχασμένα.

Στο στόμα σου τζιαι στον Θεόν να φτάσει η ευχή σου
 τζιαι αν γυρίσεις στο χωρκόν, θα 'μαι τζιαι 'γιώ μαζι σου.
Φοβάμαι πως τα κόκκαλα στην Λεμεσό θ' αφήσω,
αφού άρχισαν τα όργανα, πίσω δεν θα γυρίσω.

Ευ-ΧΑΡΗΣ-τώ για τις ευxές που στείλατε σε μένα,

        για τα γραπτά μηνύματα, τα ομορφοκαμωμένα.

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου