Παρασκευή 31 Οκτωβρίου 2014

Τσιαττιστα-ευχές για γενέθλια και όχι μόνο


*Τσιαττιστά-ευχές που έστειλα κατά περιόδους σε φίλους και γνωστούς

ΧΡΟΝΙΑ ΠΟΛΛΑ, σου εύχομαι να τα εκατοστήσεις
τζι' ό,τι ποθείς εις την ζωήν να πραγματοποιήσεις.

Χαράλαμπε, ευχόμαστε χρόνια πολλά να ζήσεις,
να σ’ αξιώσει ο Θεός, να τα εκατοστήσεις.
Ούλλου του κόσμου τα καλά να έχεις στην ζωή σου
τζιαι να το ξέρεις, Λάμπο μου, πως θα ‘μαστε μαζί σου.

Το ξέρω, φίλε μου, θα πεις πως νοιώθεις ‘κοσπεντάρης,
μα απ’ τα τζιερκά στην τούρτα σου έγινες πενηντάρης.
Τα χρόνια γρήγορα περνούν τζιαι φεύκουν, να το ξέρεις,
γι’ αυτό μες τούτην την ζωήν δεν θέλω να υποφέρεις.
Μες στες συνταγές να εύρεις το ελιξίριο της ζωής,
για να μείνεις πάντα νέος μέχρι τελικής πνοής.
Τα γλυκά που εν να τρώεις, θα ‘ναι πλέον μια γιορτή,
θα κυλάνε στο κορμί σου σαν το αίμα σ’ αορτή.

Είδα στις αναρτήσεις σου, γενέθλια πως έχεις,
γι’ αυτό τζιαι ‘γιώ σου εύχομαι να ‘σαι γερός, ν’ αντέχεις
τζιαι στη ζωή σου μοναχά κάθε καλό να σ’ έβρει,
αυτά που θέλει η ψυσιή τζι’ όσα ο νους εφεύρει.

Καλές γιορτές σας εύχομαι, φίλοι μου, όπου να 'στε,
ήρεμα τζιαι ειρηνικά, μ' αγάπη να κοιμάστε.
υπάρχουν τζιαι χειρότερα στον κόσμο να θυμάστε.
για τα καλά, αν χρειαστεί, τα πάντα θυσιάστε.

Πολλά τα like που 'καμα σε φίλους τζιαι γνωστούς μου
τζι' αντάλλαξα έτσι ευχές με όλους τους δικούς μου.
Γιατί πρέπει ο καθένας μας να ξανααναρτήσει
τζιαι τες δικές σας τες ευτζιές να ξανααπαιτήσει;

Κίκα, εσυγκινήθηκα από τες δκυο ευτζιές σου
τζιαι βάλτες, ν’ ακουστούν παντού μέσα στες προσευχές σου.
Είθε εις του Θεού τ’ αυτί τζιαι στου ΕΛΑΜ τα μέλη
για να ψηφίσουνε το ΝΑΙ να ‘ν’ η ζωή μου μέλι.
Η Μόρφου σαν λευτερωθεί εν να σε προσκαλέσω
τζιαι σαν θα μπεις στο σπίτι μου στα πόδκια σου θα ππέσω.

Να ‘στε καλά να σιαίρεστε τζιαι να καλοπερνάτε,
σαν τρώτε τζιαι να πίνετε εμάς μεν μας ξεχνάτε,
Μείναμε μες στην Λεμεσόν, έσσω μας μες στην ζέστην•
σαν βρείτε την απόλαυσην, πάνω σας πιάσ’ την, δέσ’ την.

‘Οπως σας βλέπω ήβρετε απόλαυσην καμπόσην
τζι’ απ’ τις φωτογραφίες σας πήρα τζι’ εγιώ μιαν δόσην.

Σήμερα γάμος γίνεται πάνω στην Τζιυπερούντα,
γάμος που δεν ξανάγινε ούτε εις την Ελούντα.
Να ζήσουν οι νεόνυμφοι, μα τζιαι να ευτυχήσουν
τζι’ εγγόνια κάμποσα, πολλά, σε σένα να χαρίσουν.
Ξέρω τι χάνω σήμερα, τα μάτια τι θα δούνε
τζιαι οι φωτογραφίες σας θα ‘χουν πολλά να πούνε.

Στην τούρτα είδα, έγραφε  εξήντα πως εγίνης,
 να ζήσεις άλλα εκατόν για την χαρά που δίνεις
στους φίλους τζιαι στους συγγενείς, στην οικογένειά σου,
 μα τζιαι για την καλήν καρκιά τζιαι την ευγένειά σου.

Όσα χρόνια σου μείνανε, όμορφα να περάσεις
τζιαι που το γέλιο, την χαρά ποττέ σου να μεν πνάσεις.
Μπορεί να εξηντάρησες μα είσαι νιος ακόμα.
Δεν βλέπεις τριαντάρηδες πού είναι σαν το πτώμα;

Να 'χα μασιέρι να 'κοβα τα χρόνια σου στην μέση,
την ηλικία να 'φτανες του ξακουστού του Μέσι.
Έκατσες στην βεράντα σας να σβήσεις τα τζιερούδκια,
σαν τότε που ‘σασταν μιτσιοί, μιτσιά κοπελλουρούδκια;

Τριήμερο εορτασμό τότε θα εχουμέντε
τζιαι μεν σιαίρεσαι τζιαι πολλά είσαι στο παραπέντε.

Σαν βλέπω εγώ τους μαθητές, γενέθλια να έχουν
 μια θλίψη αόριστη σε με, να ξέρουν μου παρέχουν.
 Κάθε φορά νιώθω κι εγώ πώς όλο μεγαλώνω
 κι όσα παλιά (ε)ζήσαμε, μέσα μου μπουρδουκλώνω.

Το καλοκαίρι πέρασε, ανοίγουν τα σχολεία,
αν το θελήσει η ΟΛΜΕ, θ' ανοίξετε βιβλία.
Εύχομαι δύναμη πολλή τζιαι θέληση καμπόση
τζι' αγάπη προς τους μαθητές να 'χετε άλλη τόση.

Να τα εκατοστήσετε προσφέροντας τες γνώσεις,
 το ήθος τζιαι την ανθρωπιά χωρίς πολλές εκπτώσεις.
Η εκδήλωση που κάμνετε, να έχει επιτυχία,
αλλιώς πες στους καθηγητές, να σσ'ισουν τα πτυχία.

Τι κι αν έχουμε διακοπές, εσύ δεν ησυχάζεις
τζιαι θέατρα εις τον Σκοπό, τον Νέον, ανεβάζεις.
Από καρκιάς σας εύχομαι ούλλα καλά να πάνε
και μάθε πως η σκέψη μου, κοντά σας ότι θα 'ναι.

Ανταποδίδω τες ευτζιές χιλιάκις που ‘χεις στείλει
τζι’ ο νέος χρόνος που θα ‘ρτει παράδεισου η πύλη.

Χρόνια Πολλά τζιαι από 'δώ, είθε να τα σ’ιλιάσεις,
στον νέον γρόνον που θα ‘ρτει, να μας καλοπεράσεις.


Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου